marți, 23 iulie 2013

Happy Birthday One Direction!


Astazi este o zi mare,o zi foarte mare!Astazi eroii mei implinesc 3 ani de cand au fost pusi in acelasi grup!Cel mai bun grup!M-au facut sa plang insa m-au facut sa si rad!Sunt mandra de ei,ii iubesc,ii respect!Poate nu au habar ca eu exist insa stiu ca si ei ma iubesc si ma respecta la randul lor!Eu stiu ca sunt cei mai buni si stiu ca nu o sa ma dezamageasca!Stiu ca ma vor surprinde mereu cu cate ceva!Stiu ca in ochii lor sunt perfecta chiar daca am defecte!Stiu ca ei tin la mine!Stiu ca ei ma considera un membru al familiei lor si nu un simplu fan de al lor!Stiu ca imi sunt recunoscatori!Stiu ca le pasa de mine!Deseori sunt criticata pentru faptul ca ii apreciez insa nu o sa las asta sa distruga tot ceea ce simt pentru ei!Ei m-au invatat sa nu aplec capul la orice jignire,ei m-au invatat sa imi traiesc viata,ei m-au invatat ca cea mai buna razbunare cand cineva te jigneste este sa ii demonstrezi acelei persoane ca se inseala!Ei m-au invatat sa nu imi traiesc viata cu frica mortii!Ei m-au invatat ca perfectiunea nu exista,si chiar daca ar exista ar fi plictisitoare!Ei m-au invatat sa fiu eu,si sa nu imi pese de ceea ce altii cred!Ei m-au invatat multe si le sunt cat se poate de recunoscatoare!

Le urez un calduros "La multi ani"!!!
Si o aniversare cat mai placuta.xx



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu